Terkini

20/trending/recent

TERJAH

Masukkan carian anda di sini !


Sisi gelap Jerman disebalik Zionisme



Izzat Al-Rishq:

Kelas politik Jerman tidak mengubah wacana dari era Hitler sehingga hari ini.

Semalam, Menteri Luar Negeri Annalena Baerbock mengumumkan di hadapan parlimen negaranya sokongannya, dengan alasan yang tidak masuk akal, untuk keganasan Zionis, mengebom kanak-kanak dan wanita, membakar orang-orang yang dipindahkan di Gaza hidup-hidup di dalam khemah mereka, dan menyediakan perlindungan untuk kemusnahan hospital dan pembunuhan nyawa. di Semenanjung Gaza.

Sebelum itu, mereka menyalakan Gerbang Brandenburg yang terkenal di Berlin dalam warna bendera pendudukan sebagai solidariti dengannya pada permulaan perang yang tidak adil ke atas Gaza, pendudukan yang mewakili versi Nazisme yang paling hodoh, yang selalu diagungkan oleh pintu ini.

Jerman masih berdiri di sisi sejarah yang salah, memeluk Nazisme dalam bentuk yang paling jelas, dan menyelaraskan dirinya dengan matlamat Zionis yang kejam.

Kenyataan Birbock adalah sebahagian daripada mesin mobilisasi dan propaganda politik Zionis, dan merupakan sokongan langsung kepada jentera perang dan api yang dicurahkan ke atas kepala rakyat kita di Semenanjung Gaza.




SERTAI KAMI DI TELEGRAM :


IKLAN BAWAH 1
KONGSIKAN:

IKLAN BAWAH 2



Ads Bottom